Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 9 augustus 2015

Bloem met Zentangle achtergrond

Gistermiddag met mijn man aan de wandel geweest in het mooie gebied De Alde Feanen bij Earnewald. Natuurlijk hebben we allebei ook weer foto's gemaakt. Mocht je in indruk willen krijgen van dit natuurgebied, dan kun je de diashow bekijken die ik geplaatst heb.

Ik zag net dat ik er een nieuwe volger bij heb. Leuk Ingrid dat je mijn blog bent gaan volgen . Van harte welkom. Ik kom gauw op jouw blog een kijkje nemen.

En dan de creatie van vandaag. Zoals jullie zien iets anders dan anders. 

Op een vierkante kaart heb ik eerst met een waxinelichtje wat strepen getrokken.
Toen wat druppels zwarte stempelinkt op de kaart laten vallen en met een spray besproeit met water.
De verdunde inkt over de kaart laten lopen. Toen wat droog gedept met een stuk keukenpapier.
Ja en dan... , toch een beetje saai als achtergrond. 
Op het ogenblik is Zentangle wel in de belangstelling. Ik heb wat voorbeelden bekeken en ben wat aan het tekenen gegaan met een zwarte fineliner. Misschien is het meer gedoodle dan zentangel, maar ik vond het in elk geval leuk om te doen.
De bloem heb ik gekleurd met Derwent potloden, uit een kleurboekje geknipt en op de kaart geplakt.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

This card is something else than usual
On a quare card a made stripes with a wax light
Then droped some ink on the card and srayed some water on it. Let the ink flow over the card.
Made it dry with tissue paper.
Yes and then... Still a little bit dull for a background.
At the moment you see a lot Zentagle (also in coloring books) I looked at some examples and gave it a try with a black fineliner.
It may bee more doodeling then Zentangle, but it was fun dooing it.
The flower is colored  with Derwent pencils. Cut out of a coloring book and glued on the card.
I am curious what you think of this card.

Challenge:
Crafting from the Heart # 71  Always Anything goes *

7 opmerkingen:

  1. Fascinating technique. Did you just rub the candle on the card?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Angela, I rubed lines, with space between them, on the card with an edge of the candle.
      Then added the inkt drops. The only annoying thing is that you can not exactly see what you do with the wax on white cardstock. But then the result is more a surprise.
      Y

      Verwijderen
  2. Mooie kaart Wies!
    Harrtstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel wat hebben. Mooie kaart Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supercreatieve kaart Wies - mooi is je achtergrond en de bloem past er mooi bij - een prachtkaart!
    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...