Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 16 november 2014

Liftkaart


En dan nog een tweede kaart van vandaag, Het was al een tijd geleden dat ik een kaart voor de Liftchallenge gemaakt heb en omdat ik de voorbeeldkaart erg leuk vind heb ik weer eens een poging gewaagd. Ook wel leuk om een ander soort kaart te maken tussen de kerstkaarten door.
Dit is mijn gelifte kaart
En dit is de voorbeeldkaart van Shari Caroll

Karton van de Action
Rondjes en swirl gestanst
Label en tekst uitgesneden
Vlinders geponst
Bloem geknipt uit rondjes van verschillend formaat (naar een idee van Valita) en de randen gekleurd met inkt In het midden een strik van een draadje witte katoen
De rand is geknipt met een figuurschaar

Challenge: Liftchallenge # 76 (-21 nov.) *

8 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gelift Wies....prachtig zijn die kleurtjes bij elkaar....super leuke kaart...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je een prachtige lift gemaakt, Wies, mooie kleuren bij elkaar, echt super..ook je kerstkaart hieronder is erg leuk, de sketch mooi gevolgd,
    'liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Je hebt er een hele mooie lift kaart van gemaakt ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige liftkaart heb je gemaakt...ik vind de kleuren ook schitterend!

    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is je lift, leuke kleuren samen, lekker fris! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige liftkaart. Ook supermooi van kleuren.
    Mooi die achtergrond en de bloem vind ik ook wel knap in elkaar zitten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige liftkaart heb je gemaakt Wies - supermooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi van kleur en mooi in balans. Goeie lift dus. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...