Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 10 juli 2014

Kerstkaarten 2014 kaart 31

Donderdag en weer tijd voor een kerstkaart.
Bij de labels staat dat ik 27 kerstkaarten , dus straks 28 heb geplaatst.
Maar ik kwam tot de leuke ontdekking dat het er al 30 zijn. Yes! In 2 berichten  heb ik er 2 geplaatst, maar die extra kaarten zijn niet meegeteld. Ik heb nu dus het goede aantal gemaakte kerstkaarten boven dit bericht staan.
Deze kaart is gemaakt met kerstkarton van de Action.
Het vogeltje is een patroon van DEZE SITE Ik heb het vogeltje uitgesneden en met papiertjes ( line folding) weer opgevuld. Daarna uitgestanst (stans van Boekenvoordeel) en op de rand  nepstiksel getekend.
Verder zit er nog wat perlgel, lintjes met strikje en een tekststicker op de kaart. 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    Jij hebt ook al een lekkere voorraad kerstkaarten en het gaat eigenlijk vanzelf..deze is zó leuk, wat een schattig vogeltje, fijn dat je weer meedoet,liefs Ans
    DT 52 weeks of...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart is dit Wies, een vogel als blikvanger, en in mooie traditionele kleuren. Jij gaat ook lekker met je kerstkaart, fijn is dat, dan heb je straks zeker geen stress meer. Leuk dat je weer met ons mee doet bij 52 weeks off....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wies - het vogeltje steelt de show en is supermooi - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart Wies, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...