Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 4 juli 2013

Kerstkaart 18-2013

Anneke van harte welkom op mijn blog. Leuk dat je volger bent geworden.
Het is alweer donderdag. Het is gelukt om een kerstkaart te maken en deze keer n.a.v. een sketch van Yvonne's 52 weeks of christmas week 27 met challenge.

Het papier is uit een kerstblokje van Crafts-Too
De kerstster is gevouwen uit groen en rood metallic origamipapier.
Verder nog 2 stukjes groen lint, een sterretje en een tekststicker gebruikt.
Ik zag later dat het tussenstuk in de sketch meer uitsteekt, maar hopelijk voldoet de kaart toch om aan de challenge mee te doen.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Wies - schitterende kerstster heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mij betreft is hij goed gekeurd. Ik vind hem enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt, erg leuk met de gevouwen bloem, mooie kleuren..TOP..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wies,

    Wat een mooie kaart en die bloem wat heb je die mooi gemaakt.
    Ook heb je mooi kerstpapier gebruikt.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Die bloem is echt super zeg!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart n.a.v. de sketch!! Mooie kerstster heb je gevouwen.. En leuk dat je meedoet!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind je kaart prachtig met een hele mooie bloem.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...