Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 29 maart 2013

Kerstkaart 9 -2013

Deze kaart heb ik gemaakt voor de maandelijkse challenge van Yvonne's 52 weeks of Christmas.


Het papier is uit het blok dat ik gewonnen heb met de vorige challenge van Yvonne.
Het is allemaal kerstpapier dus heel toepasselijk.
In dit geval helemaal want er staan op dit papiertje ook nog sneeuwpoppen = de opdracht van deze maand.
De digi is van Beyond The Fringe, ingekleurd met Derwent potloden en perlgel
Verder heb ik er nog kleine uitgeponste sneeuwvlokken opgeplakt en stukjes wit lint (helaas niet zo goed te zien op de foto)

  Challenge: Yvonne's 52 weeks of Christmas opdracht: minstens 1 sneeuwpop op de kaart.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kerstkaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    Als ik hier naar buiten kijk, zie ik dat alles weer wit is, dus sneeuw in Drenthe..heel toepasselijk een kerstkaart, leuk papier, mooie afdruk..top..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als jij zo door blijft gaan, kom jij wel aan je voorraadje kerstkaarten.
    Dit is ook al weer zo'n leuke.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Wies.
    Ook heb je heel leuk kerstpapier gebruikt.

    Fijne paasdagen.
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kerstkaartje Wies!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...