Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 5 juli 2012

Felicitatiekaart (met foamblokjes)

Op Splitcoaststampers zag ik een leuke tutorial: Van foamblokjes wordt een leuke versiering gemaakt voor op een kaart . De werkwijze / tutorial vind je HIER

On Splitcoaststampers I saw a tutorial : making embellishments with dubble-sided foam adhesive  HERE

Voor deze kaart heb ik een pyramide knipvel en tekst gebruikt uit Mijn Hobbykaart.
Uit roze en creme karton een cirkel gestanst met gegolfde rand.
Bloem volgens de werkwijze van Valita
Blaadjes geponst
Foamblokjes gekleurd met pastelkrijtjes.
Perl gel voor het hart van de bloem en op de foamblokjes.

For this card I jused a piramide picture and text from Mijn Hobbykaart.
From pink and cream-coloured cardstock  I cut out two scalloped circles.
The flower is made with the instructions from Valita
Punched leaves
Coloured double-sided foam adhesive with chalk.
Perl gel for the hart of the flower and on the  foam adhesive.

Met deze kaart wil ik meedoen met challenge#44 van Fairy tale challengeblog : pastelkleuren
With this card I want to join the challenge#44 from Fairy tale challengeblog: Soft color tones

4 opmerkingen:

  1. Hallo Wies,

    erg leuk kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind deze kaart weer heel mooi gemaakt.
    prachtig is dit plaatje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Wies.... leuke kleurtjes.
    Sara Kay blijft leuk!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...