Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 26 november 2011

Herfstkaart

Van deze kaart plaats ik 2 foto's.
Op de bovenste kun je iets beter zien dat ik gouden stippeltjes heb gemaakt aan de rechterkant, een  rand metalic goudkleurig papier heb gebruikt en geponste blaadjes die met bronskleurige verf zijn ingesmeerd,

I have added two pictures of this card.
On the one on top, you can see a little better, that I pasted little golden dots on the right side of the card, used a stroke of metalic / golden cardstock and that the punched leaves are coloured with bronze paint.

Op de tweede komen de echte kleuren van de kaart beter uit.
Ik heb 2 soorten papier als achtergrond gebruikt.
De paddenstoelen zijn opgebold en met 3D kit geplakt op geel, handgeschept papier.
De randen zijn gekleurd met walnoteninkt.
De tekst is gestempeld.

On the second one the real colours of the card show up better.
I used 2 kinds of paper for the background.
The toadstools are pasted with 3D kit on yellow handmade paper. The edges are coloured with wallnut ink. The text is stamped .
Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
De november challenge van CreaMiep Design Team: maak een herfstkaart.
Crafty Sentiments Designs : we want to see some metal

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Wies!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, really like the image you have used. Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is very nice and pretty, love it. Thank you for joining us at Crafty Sentiments this week xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies ben even naar je eigen site gegaan,ziet er goed uit.
    Ook de uitleg van je bloem vind ik geweldig,kan weer aan de slag groetjes jannie veldhuis(janniehobby.HJ)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...