Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 29 augustus 2011

Nieuwe foto's geplaatst

De afgelopen 2 weken hadden mijn man en ik nog vakantie en zijn we (als het weer redelijk tot goed was) een aantal keren op stap geweest.
Natuurlijk hadden we allebei ons fototoestel mee. De foto's die ik toen gemaakt heb staan nu in mijn album en hier kun je deze bekijken: 

Op weg naar en vanuit  Duitsland hadden we een onverwachte passagier mee. 



Dit beestje is dus op de heen- en terugreis op de voorruit van de auto meegelift.(later zat hij verscholen onder de ruitenwisser)

Foto's Ditzum (Dld.)
Twee foto's uit dit album



Foto's wandeling Ter Apel 
Twee foto's uit dit album
"Landkaartje"

fFoto's wandeling vanuit infocentrum Noordmee Sellingen
Twee foto's uit dit album




3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Wies, wat een prachtige foto's en wat een leuke passagier, bij het zien van de foto's, krijg ik bijna weer zin in vakantie.
    Fijne dag verder, Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je mooie foto's gemaakt. leuk die insecten.
    schitterend!!
    trouwens...een leuke tutorial heb je gedaan.
    ik vroeg het mij ook al af hoe vouw je het?
    maar wat leuk dat je dit wil delen.
    dank je wel! ik heb het even opgeslagen op mijn computer als je dat goed vind.
    zodat ik later er wat mee kan doen.
    en...het blijft JOUW ontwerp!!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Wies....
    ik zie dat ik door alle toestanden hier aanzienlijk veel posts van je gemist heb.... de foto's hierboven zijn écht prachtig. De kaarten van je zijn weer als vanouds.... geweldig. (Martin laat zich bedanken voor je schitterende kaart; vond ie erg leuk!!) Ook een erg duidelijke tutorial heb je er weer op staan; super!!!
    Hier komt van het kaarten maken niet veel terecht.... komt hopelijk wel weer.
    Martin is zondag thuisgekomen, maar heeft veel verzorging nodig.... hopelijk is dit van tijdelijke aard.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...