Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 12 juli 2011

De wereld rond

Mannenkaarten vind ik lastiger te maken en heb ik ook meestal niet op voorraad. En wanneer ik dan toch weer een mannenkaart versturen wil moet ik dus eerst aan de slag om er eentje te maken. Nu zag ik de challenge op Dutch Card Lovers  
Maak een achthoekige kaart met deze sketch

Dat leek me een wel een leuke challenge om daar een mannenkaart mee te maken.
Dit is het resultaat geworden.



10 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,een mooie mannenkaart heb je gemaakt.
    Zo'n kaart wil toch iedere man wel hebben voor zijn verjaardag.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige stoere mannenkaart is het geworden. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wies, je eerste linkje werkt niet op het challenge blog dus ik heb even de goed link erneer gezet. ;) zonde als de andere je niet kunnen vinden.
    succes!

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig gemaakt, leuk die 3D plaatje zo erbij.
    mooie mannenkaart.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wies! De acht-kantige kaart sluit goed aan bij de wereldbol.

    Hartelijk dank dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook leuk gedaan met deze mannenkaart met boeken en een wereldbol. Leuk voor op te sturen naar een student of zo.
    succes met de challenge.

    Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan met de boeken en wereld bol,vindt je kaart mooi geworden
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Wies!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stoere kaart hoor Wies!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie mannenkaart, succes met de Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...